بازدید معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) ازکارگاه دوخت ماسک شهید مصطفوی

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از پایگاه محدثه و کارگاه دوخت ماسک و گان شهید «مصطفوی» شهرستان بهار بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی همدان، معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از پایگاه محدثه و کارگاه دوخت ماسک و گان شهید «مصطفوی» شهرستان بهار بازدید کرد.

سرهنگ رستمی ضمن تقدیر از زحمات بانوان بسیجی این کارگاه، سرکشی از ارتقای فعالیت‌های کمی و کیفی پایگاه‌ها و تقدیر از کار جهادی بسیجیان پایگاه‌ها را هدف از این بازدید عنواان کرد.

مسئول پایگاه محدثه حوزه بسیج فاطمه الزهرا(س) بهار نیز در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های جهادی پایگاه پرداخت و اظهار داشت: تهیه و توزیع 143  بسته حمایتی و بسته‌های غذایی و البسه و پول نقد برای نیارمندان و خانواده‌های بی سرپرست که با شیوع کرونا آسیب دیده‌اند از جمله اقدامات این پیاگاه بوده است.

ترابی تصریح کرد: تعدادی از خواهران بسیجی پایگاه نیز در قالب جهادگران سلامت در کارگاه دوخت ماسک و گان از اوایل شیوع کرونا فعالیت جهادی داشتند و همچنان در این عرصه به صورت جهادی مشغول به فعالیت هستند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.