توزیع ۴۶۰ بسته میوه بین بیماران کرونایی در نهاوند

مسئول فرهنگی گروه جهادی شهید امیدی نهاوند از توزیع ۴۶۰ بسته میوه بین بیماران کرونایی در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی همدان، داود علی‌بخشی  اظهار کرد: از ابتدای دور جدید فعالیت گروه جهادی شهید امیدی شهرستان نهاوند در بیمارستان‌ها تاکنون ۴۶۰ بسته میوه در بیمارستان‌ها و بین بیماران کرونایی توزیع شده است.

وی از توزیع این بسته ها طی سه مرحله در بیمارستان‌های آیت اله علیمرادیان و شهید قدوسی با همکاری خیرین خبر داد و  افزود: با توجه به اهمیت مصرف میوه‌های تازه در سلامتی بیماران مبتلا یکی از برنامه های ما تهیه میوه‌های مختلف به ویژه لیموشیرین، پرتقال و سیب بوده که در مواردی به صورت آبمیوه در اختیار بیماران قرار داده شده است.  

مسئول فرهنگی گروه جهادی شهید امیدی نهاوند گفت: گروه جهادی شهید امیدی متشکل از ۲۵ نفر برادر و خواهر دانشجو می باشند که مدت ۲۰ روز است که برای ارائه خدمت به بیماران و همچنین کمک به کادر درمان در بیمارستان‌های آیت اله علیمرادیان و آیت اله قدوسی فعالیت می‌کنند.

وی در پایان از خیرین خواست با توجه به تداوم درمان بیماران در بیمارستان‌ها کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در اختیار گروه قرار داده تا بتوانند آن را در بیمارستان‌ها توزیع کنند./فارس

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.