آموزش ۶۰۰ بسیجی همدان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی

رییس بسیج جامعه پزشکی استان همدان از آموزش ۶۰۰ بسیجی در طرح "شهید حاج قاسم سلیمانی"در همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی همدان، بهرامی خو گفت : در این طرح ، طبق دستورالعمل ابلاغی ، تیم‌هایی متشکل از ۱۰ بسیجی ، پزشک و پرستار در مجموع ۱۵ نفر در کنترل بیماری کرونا به ارائه خدمات به بیماران می‌پردازند.


وی با بیان اینکه بسیجیان هر تیم که قبلا توسط بسیج جامعه پزشکی آموزش دیده اند و اطلاعات یک پرستار و بهورز را دارند در این طرح به کار گرفته می‌شوند افزود: این افراد در محلات ، پایگاه‌های بسیج و مساجد مستقر خواهند شد و طبق فرم مراکز بهداشت و درمان به درب منازل مراجعه و اطلاعات لازم را ثبت می‌کنند.

رییس بسیج جامعه پزشکی استان همدان گفت : از تمام اعضای خانواده شرح حال گرفته می شود و افرادی که بیمار هستند به خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت ارجاع داده می‌شوند.

وی اضافه کرد : در این مرحله بیماران با پرستاران و بهورزان مراکز بهداشتی ، خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت ارتباط گرفته می‌شوند که اگر نیاز درمانی داشته باشند به پزشک معرفی ، دارو تجویز و قرنطینه خانگی انجام می‌شوند.
 شرح حال گرفته شده از بیماران توسط گروه‌های بسیجی در سامانه ۴۰۳۰ شبکه بهداشت ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.