پنجمین مرحله کمک‌های مومنانه در جورقان

پنجمین مرحله کمک‌های مومنانه در جورقان با تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته کمک معیشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی همدان، پنجمین مرحله کمک‌های مومنانه در جورقان با همکاری دفتر امام جمعه جورقان و با همکاری پایگاه شهید بهشتی حوزه شهید مبارکی و مرکز نیکوکاری شهدا و خانه داوطلب هلال احمر جورقان انجام شد.

در این مرحله از رزمایش ۳۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در مجموع ۹۰ میلیون تومان بین نیازمندان این شهرستان با اولویت بین بیماران کرونایی توزیع شد.

این بسته‌ها شامل برنج، روغن، گوشت، رب گوجه فرنگی، شیره انگور، شکر، قند، مرغ و ... بود که با کمک مردم خیر جورقان  تهیه و توزیع شد.

امام جمعه جورقان در این مراسم اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در همدان از ابتدای اسفند ماه سال گذشته، اقشار زیادی از خانواده‌ها با از دست دادن فرصت شغلی خود خسارت دیدند.

وی افزود: طرح کمک مومنانه که به صورت سراسری در کشور از اردیبهشت ماه آغاز شد با تهیه بسته‌های معیشتی که عمدتا از سوی خیرین تهیه و تامین می‌شود سعی در حمایت اقشار آسیب‌پذیر دارد.

امام جمعه جورقان عنوان کرد: امید است این کمک‌ها مورد قبول حق تعالی قرار گیرد  و این چشمه جاری همچنان ادامه یابد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.