توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به‌مناسبت دهه فجر در کبودراهنگ

جانشین سپاه ناحیه کبودراهنگ از اجرای دهمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در سه بخش مرکزی، گل تپه و شیرین سو شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی همدان، سرهنگ محرمعلی حبیبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ، اظهار داشت: دهمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه در سه بخش مرکزی، گل تپه و شیرین سو شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سراسری رزمایش کمک‌های مومنانه و کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا گفت: این مرحله از رزمایش همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۳ میلیون ریال و در مجموع با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال انجام شد.

جانشین سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: تاکنون در ۱۰ مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

وی در پایان از بسیجیان، خیرین، ائمه جمعه و جماعات، مسئولین و هیئت امنای مساجد شهرستان بابت همکاری در اجرای این رزمایش تشکر کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.