جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

گروه‌های جهادی همواره در صحنه هستند و به مردم خدمت می‌کنند

سردار فرجی با اشاره به اهمیت کار اردوهای جهادی گفت: نیروهای جهادی که تعداد آنها هم زیاد است با وجود شرایط سخت همواره در صحنه بوده و دور از شهر خود به مردم خدمت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان همدان، سردار مهدی فرجی در آیین اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی همدان اظهار داشت: با مقایسه روحیه گروه‌های جهادی و نیروهای دوران دفاع مقدس می‌بینیم که روحیه نیروهای گروه‌های جهادی چیزی از آن روزها کم ندارد بلکه بهتر نیز هست.

وی با اشاره به اهمیت کار اردوهای جهادی افزود: در گروه‌های جهادی انسان‌های گمنامی فعالیت می‌کنند که کار آنها ارزشمند است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه برای تربیت نیروهای جهادی بسیار باید زحمت کشید، گفت: نیروهای جهادی که تعداد آنها هم زیاد است با وجود شرایط سخت همواره در صحنه بوده و دور از شهر خود به مردم خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه گروه جهادی دانشگاه صنعتی و دانشگاه بوعلی به دلیل مدیریت قوی کار ارزشمندی انجام داده‌اند، ابراز داشت: با گذشت چهار دهه از انقلاب جوانانی پا به عرصه خدمت گذاشته‌اند که خیلی بهتر از ما که سمت‌ها را یدک می‌کشیم، هستند.

سردار فرجی با اشاره به سیل سال گذشته گفت: مجموعه شهرداری در سیل سال گذشته جهادی عمل کرد که اگر اینگونه نبود خسارات زیادی به همدان وارد می‌شد و این اقدام ارزشمند است‌.

وی با بیان اینکه ممکن است در شهر مسئولینی باشند که ما به آنها انتقاد داریم، گفت: خوشحالم در شهری زندگی می‌کنم که اکثریت مسئولین آن روحیه انقلابی و جهادی دارند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.