اعزام دو گروه جهادی به بیمارستان‌های نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: دو اکیپ از جهادگران بسیجی به بیمارستان‌های شهرستان نهاوند اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان همدان، علی مختاری  اظهار کرد: با توجه به شروع موج چهارم کرونا، بنا به درخواست مسئولان مراکز درمانی نهاوند ۲۰ نفر از جهادگران بسیجی در قالب دو اکیپ این شهرستان برای کمک به کادر درمان به بیمارستان‌های نهاوند اعزام شدند.

وی افزود: در موج سوم شیوع ویروس کرونا در شهرستان، جهادگران خواهر و برادر به مدت یک ماه با حضور در دو بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان و آیت‌الله قدوسی شهرستان مشغول خدمت‌رسانی به بیماران در کنار کادر درمان بودند.

فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد: در موج چهارم نیز با توجه به افزایش بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹، بیش از ۲۰ نفر از جهادگران در دو شیفت صبح و عصر به صورت هشت ساعته در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان‌های شهرستان هستند.

وی به دیگر فعالیت‌های بسیجیان در ایام کنونی برای مقابله با شیوع کرونا اشاره کرد و بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز و لزوم جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به  شهرستان  بسیجیان سپاه ناحیه نهاوند به کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی در ورودی‌های شهر استقراریافته و بر محدودیت‌های کرونایی نظارت دارند.

مختاری با بیان اینکه رشادت‌های امروز جهادگران تداعی‌کننده ایثار رزمندگان جنگ و جهاد است اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به قطع زنجیره انسانی ویروس کرونا کمک کنند.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: برای عبور از این بحران نیازمند همکاری و مساعدت تمام دستگاه‌ها و آحاد جامعه هستیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.