طبخ و توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان همدان

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان همدان از طبخ و توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان همدان،‌میلاد مرادی  با اشاره به ارزش و اهمیت احسان به نیازمندان و تاکیدات دین مبین اسلام براین امر اظهار کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان همدان برنامه‌های مختلفی را در سطح استان برنامه‌ریزی و اجرا کرد.

وی از تهیه، طبخ و توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان خبر داد و بیان کرد: این برنامه به همت جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان همدان و با مشارکت گروه‌های جهادی دانشجویی و همکار برگزار شد.

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان همدان با تاکید بر ضرورت کمک به نیازمندان در شرایط کنونی و اهمیت و جایگاه مهم افطاری دادن، در خصوص اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد: این برنامه با هدف اطعام روزه‌داران در ماه مبارک رمضان و توجه خاص به نیازمندان به لحاظ مشکلات اقتصادی و معیشتی برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه تمام مراحل تهیه، طبخ و توزیع غذا بر اساس دستورالعمل و پروتکل‌های وزارت بهداشت انجام شد، گفت: بسته‌های غذایی بین نیازمندان مناطق محروم، حاشیه شهر و مناطق مستضعف‌نشین روستایی توزیع شد.

مرادی با اشاره به اینکه این برنامه در شهرستان‌های همدان، کبودراهنگ، ملایر و اسدآباد برگزار شد، تصریح کرد: حامیان ما در برگزاری این برنامه بنیاد علوی، قرارگاه جهادی شهید الحسینی، سازمان بسیج فرهنگیان استان و دانشگاه فرهنگیان هستند.

وی به همکاری و مشارکت خیرین و کمک‌های مردمی در این اقدام خداپسندانه اشاره و بیان کرد: گروه‌های جهادی که در اجرای این طرح با جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان همدان همکاری داشتند از قشر دانشجویی بودند.

* تهیه و توزیع ۲ هزار بسته افطاری در بین روزه داران

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان همدان در تشریح دیگر برنامه‌های این تشکل در ایام ماه مبارک رمضان از تهیه و توزیع ۲ هزار بسته افطاری بین روزه‌داران خبر داد و بیان کرد: برای تهیه و توزیع بسته‌های افطاری، مبالغ حمایتی از طریق جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) برای گروه‌های جهادی همکار با جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) واریز شد  تا بتوانند برنامه‌ای با عنوان «افطاری ساده» را برگزار کنند و بین اقشار مردم به خصوص افرادی که مشغله دارند و در لحظه افطار در حال تردد هستند، همچون رانندگان تاکسی و اتوبوس‌ها توزیع کنند.

وی به اجرای طرح «کوچه‌های کریمانه» به عنوان یکی دیگر از برنامه‌ها اشاره و عنوان کرد: در ایام ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) ویژه برنامه کوچه‌های کریمانه با برپایی جشن‌های منطقه‌ای و محله‌ای مناطق حاشیه شهر برگزار شد.

مرادی یادآورشد: در اجرای تمام برنامه‌ها علاوه بر حمایت سازمان‌های مشارکت کننده و جمعیت دانشجویی امام حسن (ع)، مبالغی از طریق خیرین و کمک‌های مردمی جذب و هزینه شد.

 جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) شبکه‌ای مستقل، منسجم و پویا از گروه‌های جهادی و دانشجویی است که با هدف نقش‌آفرینی و فعالیت مستمر، اثرگذار و الهام‌بخش در حاشیه کلان شهر‌ها با موضوع رفع آسیب‌های اجتماعی و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان بلایای طبیعی در سال ۱۳۹۵ بنیان‌گذاری شد.

 این جمعیت در تلاش است تا با سازماندهی و جهت‌دهی مشارکت‌های مردمی و خیرین گامی بلند در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده و در معرض آسیب بردارد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.