حجت الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس

بسیج سازندگی نماد حرکت جهاد و محرومیت زدایی و خدمت به مردم است

حجت الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با صدور پیامی سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی را به جهادگران عرصه خدمت و تلاش تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان همدان، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین فلاحی نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی  با صدور پیامی سالروز تشکیل بسیج سازندگی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

۱۷ اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل بسیج سازندگی را خدمت همه جهادگران که ردای مقدس بسیج را بر تن دارند تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بدون شک ، تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و  مهم کشور است.
بسیج سازندگی در دوران خدمت 22 ساله خود  توانسته با تکیه بر ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و با  فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین گام ‌های بزرگ و پر افتخاری را بردارد.
حضور در مناطق محروم و بی بضاعت، مناطق زلزله زده و سیل زده و حضوری فعال و چشمگیر در بیمارستان ها در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور کمک به کادر درمان و توزیع بسته های معیشتی طی رزمایش های کمک مومنانه و ... از جمله اقدامات ارزشمند جهادگران و گروه های جهادی بسیج طی سال های اخیر بوده است.

در پایان از تلاش‌های همه ی جهادگران بسیجی ومخلص و همیشه در صحنه استان همدان در جهت رفع محرومیت های دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین تقدیر و تشکر می نمایم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.