فرمانده سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

جهادی بودن از نقاط قوت سپاه و بسیج

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت:یکی از نقاط قوت بسیج و سپاه جهادی بودن آن است که اقدامات فاخر جهادی در عرصه‌های پزشکی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، محرومیت‌زدایی و ... در سطح شهرستان انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان همدان، سرهنگ مهدی هندی ورکانه اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی، رزمایش جهادگران فاطمی از ۱۷ اردیبهشت تا ۲۶ اردیبهشت ماه در شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از نقاط قوت بسیج و سپاه جهادی بودن آن است که اقدامات فاخر جهادی در عرصه‌های پزشکی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، محرومیت‌زدایی و ... در سطح شهرستان انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: از جمله این اقدامات بالا بردن سرانه ورزشی شهرستان با احداث حدود ۶ هزارمتر مربع سالن ورزشی در سطح مناطق کم برخوردار شهرستان است که تعداد کثیری از جوانان و نوجوانان برای غنی سازی اوقات فراغت از این ظرفیت استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات فاخر جهادی شهرستان در بالا بردن سرانه بهداشت شهرستان در سال‌های گذشته گفت: ویزیت و ارائه خدمات چشم پزشکی، دندانپزشکی و مشاوره در ۱۹ نقطه از محلات کم برخوردار با حضور تیم پزشکی شهید سلیمانی و ساخت خانه‌های بهداشت و توزیع داروی رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی در روستاها نیز از دیگر فعالیت‌ها است.

هندی ورکانه عنوان کرد: امسال نیز اعزام تیم‌های پزشکی به روستاهای محروم را در هفته بسیج سازندگی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود معضلات اجتماعی در راستای بالا بردن سرانه فرهنگی و نیاز به رونق مساجد، استقرار طلبه در مساجد و برگزاری اردوی فرهنگی با همکاری حوزه علمیه خواهران و برادران و ساخت خانه عالم در چندین روستا انجام شده است .

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به برنامه‌های شاخص هفته بسیج سازندگی افزود: به مناسبت این ایام برنامه‌های شاخصی از قبیل دیدار با خانواده شهدای شهرستان، برگزاری کلاس‌های تقویتی دانش‌آموزان توسط قشر بسیج دانش‌آموزی در راستای تقویت مولفه علمی و فناوری، حضور گروه‌های جهادی منتخب شهرستان در مناطق محروم و محرومیت‌زدایی با کلنگ‌زنی و ساخت ۶ باب واحد مسکونی در روستاهای وهنان، پرلوک،زاغه و سیمین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: توزیع کمک‌های مومنانه و بسته لوازم‌التحریر توسط گروه‌های جهادی در سطح شهرستان، اعطای وام‌های اشتغالزایی از دیگر اقدامات فاخر بسیج سازندگی است که علاوه بر طرح تحولی مکتب شهید سلیمانی، طرح هر پایگاه مقاومت یک کارگاه کارآفرین را در راستای حل معضلات اجتماعی و طرح «هر بسیجی؛ یک کار آفرین» را برای حل مشکل اقتصادی در سطح شهرستان داریم.

هندی ورکانه افزود: دیدار با امام جمعه، افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصاد مقاومتی، مرمت و بازسازی گلزار مطهر شهدا در روستای حسام آباد، افتتاح کارگاه سفال درحوزه لالجین و افتتاح خانه نیازمند در روستای دهنجرد، حضور گروه‌های جهادی در نماز جمعه، ارائه مشاور حقوقی توسط بسیج حقوق‌دانان به مردم فهیم شهرستان در مصلی امام(ره)، برگزاری همایش جهادگران و تجلیل از گروه‌های جهادی، واکسیناسیون دام و طیور و کلاس آموزشی در حوزه باغبانی و کشاورزی از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته به همت بسیجیان برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.