فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ

امروز تفکر شجره طیبه بسیج درعرصه جهادی بارور شده است

فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ گفت: امروز تفکر شجره طیبه بسیج درعرصه جهادی بارور شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان همدان، سرهنگ حسین سوری فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ  در همایش رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی و در اجتماع 2 هزار نفری بسیجیان و مسئولین این شهرستان  با اشاره به نقش بسیار مهم جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت اظهارکرد: گروه‌های جهادی بسیج امروز در حوزه‌های مختلف اقدامات بسیار مؤثر و بزرگی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه همیشه گروه‌های جهادی در عرصه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی حضور پررنگ و مؤثر دارند، افزود: گروه‌های جهادی بسیج در سخت ترین شرایط مورد نیاز اقدامات خود را به‌ موقع و باکیفیت مطلوب انجام می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  کبودراهنگ گفت: بسیج سازندگی در قالب گروه های جهادی  در راستای  خدمات رسانی  و محرومیت زدایی در سطح شهرستان آمادگی کامل خود را اعلام می دارد.

سوری همچنین به تشریح فعالیت های بسیج سازندگی از بدو تاسیس تا کنون پرداخت و گفت: بسیج سازندگی چه در ایام جنگ و چه پس از آن جان بر کف و پا در رکاب نظام و انقلاب در صحنه و میدان‌های جهاد حضور داشته و تا امروز نیز این هویت و نقش خود را حفظ کرده است.

وی افزود: امروز تفکر شجره طیبه بسیج درعرصه جهادی  بارور شده و در همه عرصه ها نقش ایفا می کند و این فعالیت های ارزنده همه دسیسه ها و برنامه ریزی های دشمنان  را برملا کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کبودراهنگ عنوان کرد: کمک به نیازمندان و محرومان و تلاش برای محرومیت زدایی از مهمترین وظایف گروه های جهادی است که نیازمند حمایت همه جانبه مردم و مسولان هستند.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای این رزمایش تعداد 2000 بسته کمک معیشتی به ارزش 500 هزار تومان که جمعا به مبلغ یک میلیارد تومان است بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر و افرادیکه تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نباشند، توسط گروههای جهادی کبودراهنگ توزیع خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.