.

افتتاح ۲ کارگاه تولیدی با اشتغالزایی ۲۶ نفر در فامنین

مسوول بسیج سازندگی فامنین از افتتاح دو کارگاه تولیدی با اشتغالزایی ۲۶ نفر خبر داد و گفت: سال گذشته با اعطای تسهیلات به ۷۴ کارگاه برای ۲۲۸ نفر اشتغالزایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان همدان، روح الله ربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از افتتاح دو کارگاه تولیدی در شهرستان فامنین طی هفته بسیج سازندگی خبر داد و اظهار کرد:  این دو کارگاه در روستاه ینگیجه و دهلق با اشتغال‌زایی برای ۲۶ نفر به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه هر کدام از کارگاه‌ها قریب به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است عنوان کرد: صد میلیون تومان آن وام بوده و مابقی آورده تولیدکنندگان است.

مسوول بسیج سازندگی شهرستان فامنین با تاکید به اینکه در هر کدام از کارگاه‌ها ۱۳ نفر مشغول به کار خواهند شد که اغلب سرپرست خانوار هستند گفت: همکاری با کارآفرینان به منظور تقویت و توسعه کارگاه‌ها گامی موثر در جهت تحقق شعار سال است و در این راستا قدم برمی‌داریم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۴ میلیارد ریال تسهیلات به ۷۴ کارگاه اعطا و برای ۲۲۸ نفر اشتغالزایی شد تصریح کرد: در حال حاضر ۴۴ صندوق قرض‌الحسنه مردم یار و اشتغال زا در شهرستان با عضویت یک‌هزار و  ۵۶۰ نفر راه‌اندازی شده است.

ربانی از برگزاری ۳۱ مرحله رزمایش کمک مومنانه در ایام کرونا و توزیع ۱۲هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توسط بسیج سازندگی فامنین سخن گفت و افزود: اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند، برگزاری کلاس خیاطی، حصیربافی، سفال گری و زنبورداری، ساخت خانه نیازمند، ارائه خدمات دنداپزشکی و درمانی در سطح شهرستان از دیگر اقدامات بوده است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان بی بضاعت خاطرنشان کرد: اطلاعات ۶۵ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی در سطح شهرستان ثبت شده که در حال حاضر در تمام عرصه‌ها فعالیت دارند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.