.

۱۲ هزار فرصت شغلی با حمایت بسیج سازندگی در استان همدان ایجاد شد

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: ۱۲ هزار فرصت شغلی با ورود به گام دوم انقلاب و با حمایت و پشتیبانی این سازمان در این استان ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان همدان، سرهنگ پاسدار علی قره‌باغی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک هزار و ۴۲۵ طرح عمرانی و زودبازده به ارزش بیش از ۱۰۵ میلیارد تومان توسط گروه های جهادی زیر مجموعه بسیج سازندگی طی ۲ سال گذشته در استان همدان اجرا و به سرانجام رسیده است.

وی اضافه کرد: بسیج سازندگی علاوه بر حمایت مالی و معرفی طرح های دارای توجیه اقتصادی و زودبازده برای دریافت تسهیلات از بانک ها، نسبت به ارائه آموزش و مشاوره به افرادی که درصدد انجام طرح های اقتصادی و اشتغالزا هستند، اقدام کرده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: یک هزار و ۷۷۵ گروه جهادی از ۲۲ قشر بسیج در استان همدان فعال هستند که نسبت به زدودن محرومیت از چهره مناطق کم برخوردار و آسیب پذیر اقدام می کنند.

سرهنگ پاسدار قره باغی ادامه داد: با توجه به فعالیت جغرافیا و محله محور گروه های جهادی، در صورت فرا گرفتن آموزش های لازم می توانند یافته های خود را با مردم به اشتراک گذاشته و آموزش های مهارتی لازم را به این افراد منتقل کنند.

به گفته وی، نوروز امسال رزمایش هایی با حضور ۱۳۷ گروه جهادی در استان همدان اجرا شد و بعد از ماه مبارک رمضان نیز رزمایشی ۱۰ روزه با حضور گروه های جهادی در استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، گروه های جهادی را ستون و رکن اساسی مشارکت برای خدمت به مردم و کمک به دولت دانست و گفت: آموزش بخش تکمیل کننده دانش بنیان است چرا که دانش به معنی اطلاعات پردازش شده بوده که  پردازش این اطلاعات نیازمند توانایی و مهارت است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.